lördag 11 januari 2014

Uppdatering

Det har varit en lång, grå och blöt höst/vinter och matte har inte haft tid att hjälpa mig med uppdateringar av bloggen. Hon klagar över att alla vi i fyrbentaflocken drar in en massa smuts i huset och påstår att hon ska skaffa små, nakenhundar i framtiden. Det tror inte jag för att jag vet att hon älskar oss Portisar!

Denna vinter har vi ingen valpkull. Vi har ju haft vintervalpar två år i rad förut. Det känns lite tomt men jag har kanske gjort mitt på den fronten. Vi får väl se! Nästa gång är det förmodligen någon att mina döttrars tur att bli mamma. Här är ett par bilder på mina fina döttrar: Tria-tjejen (2 år) och Jazz-flickan (1 år).

Tria och Jazz i husses knä framför TV:n - som vanligt. Jag och Atreyu delar hellre
plats med matte i 3-sittssoffan på fredagskvällen. Det är inte riktigt lika trångt!
Min lilla fina Jazz-flicka trivs ensam i fåtöljen också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen