söndag 9 augusti 2009

Utställning i värmen

Idag har vi varit på utställning för första gången med den här flocken. Grabbarna tyckte det var jätteroligt. Jag var bara trött och ville hem! Inte ens korv (!)funkade som uppmuntran. Men hallå där! Jag slutade löpa i fredags, ni släpade upp mig vid 5.30, transporterade mig 17 mil och sen förväntar ni er att jag ska visa mig från min bästa sida i värmen? Husse och matte - HALLÅ? Nej, nej... Inte jag - Inte idag. Jag struntar väl i de där fåniga rosetterna. Fick i alla fall ett bra omdöme även om husse nästan fick bära mig fram i ringen. Så det så!

Apachie fick ett HP och blev trea i juniorklassen, freestile. Atreyu ett CK, blev bäst i grupp och kom på andra plats bland juniorhanarna. Grattis killar! Nästa gång kanske jag också vill vara med och konkurrera. Vi får väl se?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen