fredag 6 november 2009

Long time - No see!

Det var allt för länge sedan matte och jag skrev något i bloggen. Det har hunnit gå från värmebölja till snökalla vindar. Men nu ska vi försöka skärpa oss. Det är nämligen inte så lång tid kvar tills jag löper igen. Och NU hoppas jag verkligen att det ska bli valpar i huset!

I helgen ska matte bada alla i flocken. Det gillar jag faktiskt! Inte så mycket det där med vatten, schampo och balasam - Men att bli ompysslad och lite extra fin!

Höstliga hälsningar / Geisha

1 kommentar:

  1. Hej!
    Margona heter jag och är matte till 2 stycken portisar, Cocos & Flinga. Jag hittade hit av en slump och vill passa på att lämna ett avtryck...

    Lycka till med kommande parning!

    Kolla gärna in vår hemsida - www.cocosflinga.dinstudio.se

    MVH
    Margona

    SvaraRadera

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen