söndag 16 oktober 2011

Nu - Äntligen!

Nu tror matte och husse äntligen att jag väntar valpar. Tänk att man ska behöva gå så här långt innan de lyssnar på alla mina signaler! Jaja, det beror kanske på att det inte blev något sist fast vi försökte. Och gången före det fick vi skjuta upp parningen eftersom vår flockkompis Atreyu åkte på rävskabb. Men NU, nu hoppas jag verkligen att allt ska gå som planerat!!!

Husse är till och med så säker på att det verkligen är valpar på gång att han bad lill-husse Johan att hjälpa till att bygga en valplåda idag. Fick testligga den och det blir nog bra. Bara ni är med och håller mig i tassen när det blir dax. Titta vilken mage jag har börjat få! / Geisha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen