onsdag 29 februari 2012

Tria busfia 4 månader

Nu är det äntligen vår i luften. Matte har haft så fullt upp att hon inte kunnat hjälpa mig med bloggen på väääldigt länge men nu ska vi sätta in lite nya bilder på oss i flocken. Tria, den enda valpen som fortfarande bor kvar hos oss, börjar bli stor nu. Hon är charmig och det är full fart mest hela tiden. Jag tycker att det är ganska skönt att få bo hos min lillmatte Sanna ibland för att få vila lite från valpbuset. Men oj vad jag saknar alla i flocken om det blir mer än ett par dagar ... :)



Det är spännande att få hälsa på grannbarnen, tycker Tria.


Härligt att få vräka sig!


Men Tria delar lika gärna korgen med morrbror Atreyu ...


... eller husses och mattes säng med mig.


Bäst av allt är förstås att flocken fått en alldeles egen hundsäng där alla får plats.


Tria har stort tuggbehov. Jag är så glad när hon biter på benet i stället för på mig!


Visst är hon söt min lilla dotter?

3 kommentarer:

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen