torsdag 2 augusti 2012

Sommaruppdatering

Tria och Atreyu på vårutflykt.

Det var alldeles för länge sedan jag och matte uppdaterade bloggen. Sommaren har varit lite ovanlig för oss i flocken. Apachie har flyttat till sin nya husse Daniel och jag (Geisha) bor mest hos min lillmatte Sanna och är bara hos de andra i flocken ibland. Apachie är också här ibland då Daniel behöver hundvakt och det är tur det - Annars skulle vi sakna honom alldeles för mycket! Han tycker att det är roligt att träffa oss andra i flocken men trivs fantastiskt bra hos sin nya husse. Visst passar de bra ihop?

Danne och Apachie.
Eftersom matte har varit sjukskriven i sommar så har det blivit många, små korta dagsutflykter i stället för någon längre resa. Det gillar vi hundar. Det är roligt att åka bil och att få upptäcka nya platser. Och att bada ... Det gillar vi alla - utom Atreyu.

Jag, Tria och Atreyu på väg ut på äventyr.

Husse, Tria och Atreyu badar.

Fängen är en härlig hundbadsjö.

Har ni sett vad stor min lilla dotter Tria blivit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen