lördag 21 april 2012

Finbesök

Igår hade vi finbesök av min lilla dotter Wilja (Mirakel). Hon kom på besök tillsammans med sina båda mattar för att klippas. De ska nämligen på utställning om ett par veckor. Matte säger att hon är en avbild av sin mor, ja mig alltså. Söt är hon i alla fall. Och pigg. En liten tuff tjej i lyxförpackning. Det var riktigt roligt att träffa henne! Och det tyckte alla i flocken - både vi fyrbenta och de tvåbenta!


Wilja och matte Karin

Börjar jag bli fin nu? undrar Wilja.

Skönt att få busa av sig lite efter klippningen. Visst är jag fin! ;)

Fullt ös på bakgården med båda mina tjejer och morrbror Atreyu.

Jag måste ju visa vem som bestämmer, säger mamma Geisha.

Systrarna Tria och Wilja - Se vilken skillnad i storlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen