torsdag 8 november 2012

Ompysslade tjejer

Igår hjälptes mina mattar åt att klippa mig och Tria. Idag blev det bad - Härligt! Tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att de håller på och grejar med mig även om det tar tid. Och Tria är ju min dotter så hon gillar det också. Det värsta med att bli klippt och badad den här tiden på året är väl att man blir lite frusen. Inte så farligt för mig men all Trias valppäls åkte av nu så hon är riktigt kortklippt. Fattar ni att min lilla tjej blivit så stor? Mycket större än vad jag själv är. Men visst är hon söt?

Här är vi: Mor och dotter. Tria, 1 år, till vänster och jag själv till höger.
Snälla matte letade reda på täcken åt oss så att vi inte skulle frysa ute.

Tria tyckte nog det kändes lite konstigt att bli av
med all sin päls. Men det växer ju ut igen  ...

- Är det min tur nu, matte? Å, vad mysigt!

- Kolla in min mage, Sanna! 

Nu är det 5,5 veckor sedan parningen. Jag vet ju hur det står till ...
Men hussarna och mattarna törs inte inte lita på alla tecken ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen