fredag 28 februari 2014

Min egen bok!

När matte inte tar hand om oss fyrbeningar i flocken är hon författare. Nu har hon bestämt sig för att göra en bok om mig och mina valpar. Det är en enklare faktabok där du i bild och text får följa med när mina valpar kommer till världen och under deras första veckor i livet. Den är i första hand skriven för barn mellan 6-9 år, säger matte. Men eftersom den kommer att innehålla en hel massa bilder på mig och mina valpar så passar den alldeles utmärkt för både yngre och äldre läsare också.

Det ska bli SÅ spännande att få en alldeles egen bok! Geishamors valpar kommer ut lite senare i vår. Matte kommer att berätta mer när releasedatumet är bestämt. Jag kan knappt vänta! Ungefär så här kommer boken att se ut:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen