onsdag 29 augusti 2018

Husse kan inte räkna..

Tyvärr så har husse skrivit fel vecka på inlägg om Don Vito. Nu är det åter rätt. Husse tyckte att den charmige killen utvecklades så fort att vecka 5 uteblev. Som tur är hade Don Vito (och matte) koll och meddelade husse detta så nu är det åtgärdat. Alltså har vecka 5 som hette vecka 6 tidigare uppdaterats. Även det jag skrev i helgen som kallades för vecka 7 har blivit vecka 6. Rörigt? - Om.. Ni skulle se hur mitt huvud ser ut inuti.. Kan meddela att Don "Kungen" Vito nu ligger vid mina fötter och njuter av att husse inte kan sova (03.00). Jag ber om ursäkt för mitt klåpande och kan endast lova att det tyvärr säkert kommer att hända fler gånger.  //Peter.

P.s. Vår annons finns nu på blocket --> klicka HÄR så kommer Ni dit direkt. ds.


Det är lite distraktion vid datan. Foto från webkameran en "vanlig" natt.


Hittade en bild som säger mycket om att föda upp valpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen