måndag 18 februari 2019

2-3 veckor kvar att vänta..

Alvinas mage är välfylld. Hon visar mycket stolt upp sin stinna mage. Även hennes spenar är förberedda för sugande valpar. Så nu är det en dag i taget mot nedkomsten. Hon vill gärna visa magen för mig när hon ligger i mitt knä framför tv´n, på kvällarna. Om jag verkligen vill se en njutande Alvina så är det bara att försiktigt och mjukt smeka henne på magen.

Helena har tippat på 4 valpar - jag tror på 5, så nu är det viktigt värre vem av oss som får rätt. Trolig nedkomst är 6-12 mars. Spänningen är Oooolidlig! (som Peter Harrysson brukade säga).

Svart-vita Geishamors Fiorella Caramella.
Pufftjejen Tassa (Alvinas ½-syster) och den 
väntande modern: Geishamors Alvina Trollkappa.

Alvinas mage avslöjar att det inte bara är god mat..

Husse har lagt en extramjuk kudde åt mig i soffan. Zzznark..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen