tisdag 22 november 2011

Mmm ... Mat!

Mina valpar är busiga. Och hungriga! De fått provsmaka lite valpfoder idag. Nu äter och sover de inte bara längre hela dagarna - utan viftar glatt på svansen och brottas med varandra mellan varven. Oj, vilket sjå det kommer att bli för mig som mamma snart! De blir allt större och starkare för varje dag. Kolla själv! 


Lilla söta fröken Mira Mirakel 3 veckor.


Bobo har redan (tre veckor) börjat gå ut på tidningspappret för att kissa.

- Busa med mig syrran, säger Bobo till Mira. Kom igen nu då!
- Jag vill också vara med, säger Tria och kommer krypande.

- Vilken konstig valp? Men den går kanske också att leka med.

- Mmmm ... Vad smakar det för gott om dina fingrar? undrar Tria.

- Mums! Det här gillar jag. Mer, husse, ge mig mer!

- Gott, gott! myser Bobo och äter med hela ansiktet.

- Vad är det? Vad är det? Jag vill också ha! säger Mira.

Men godast av allt är nog ändå mammas goa mjölk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen