fredag 18 november 2011

Vi har flyttat!

Ja, vi har inte flyttat hemifrån men från valprummet och ut i köket. På dagarna i alla fall. Husse och matte har satt grind så att grabbarna inte kommer riktigt intill men ändå kan vara i närheten. Skönt, tycker jag! Snart kan det säkert vara bra att få lite valpvaktshjälp men inte riktigt ännu, tror jag. Himla bra att vara i köket. Då får jag inte bara lite mer sällskap utan slipper också oroa mig för att missa om någon tappar något gott på golvet!


- Roligt med lite mer sällskap om dagarna, säger Geisha. Jag gillar ju att vara i händelsernas centrum.


Ska man verkligen våga sig ut på golvet? undrar Mira.


Ja, Mira är en tuff tjej och vågar sig ut på äventyr.
Tria gnuggar tandköttet mot Binas fingrar. Snart kommer nog tänderna!

Bobo myser med husse i sängen. Det är ganska trivsamt, tycker han.

Kan man vara sötare? Bobo har vitt skägg och vit mustage, vita tecken i form av en kravatt med en svart slips på bröstet, en  socka och en knästrumpa fram.




1 kommentar:

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen