lördag 24 december 2011

God fortsättning på julen!

Massor med folk och massor med extra godsaker. Kan det bli bättre för en portis? Nej, det tycker varken jag eller de andra i flocken! Husse och mattes tvåbenta valpar var här för att äta julmat. Mina stackars små fyrbenta klädde de ut i tomtedräkt och även jag fick fick en fin rosett. Och så fick vi stora hundar också ett par julklappar. En jätterolig vrålapa och ett paket som matte säger att vi ska få öppna när det är lite lugnare i huset. Spännande!

Julklapp från lillhusse Johan. Undrar vad det är?

Väldens sötaste Mirakel.

Tjusiga Triumf med rosetten på svaj.


Tomtenissen Bonus.

- Vilka knäppa idéer husse och matte har! Vad i hela friden är det här?


God jul! säger Mira.

Och Gott Nytt år! säger Tria.
Puss på er! säger Bobo.

1 kommentar:

  1. Så underbara, hur får jag över dom i mitt album???

    SvaraRadera

svenpeterdahlstrand@gmail.com

Bloggarkiv

Leta i den här bloggen